Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Цитати на тема Бог

Цитати на тема Бог


  • Бих искал да знам мислите на Бог; останалото са подробности Алберт Айнщайн

  • Бог е в самите нас Платон

  • Бог работи с теб, а не вместо теб Уейн Дайър

  • Бог обича всички нас, но от никого не е във възторг Айзък Азимов

  • Да се съмняваш в Бог, означава да вярваш в него Оноре дьо Балзак

  • Може би Бог иска да срещнеш много неподходящи хора, преди да срещнеш подходящия, затова когато това се случи бъди благодарен Габриел Гарсия Маркес

  • На Бог не му пука за математическите трудности. Той интегрира емпирично Алберт Айнщайн

  • Първо — или Бог съществува, или не. Второ — аз мога да вярвам или не. Губя единствено в случая, че той наистина съществува, а аз отричам това. Така че по-добре да вярвам, защото риска е минимален Блез Паскал

  • Единственото оправдание на Бог е, че той не съществува Стендал

  • Когато бях дете, всяка вечер се молех за ново колело. След това разбрах, че Бог не работи така, затова си откраднах колело и го помолих за прошка Емо Филипс

  • Ако можеше Бог да ми даде ясен знак! Например, голям депозит на мое име в швейцарска банка Уди Алън

  • Когато ти говориш с Бог – това е молитва. А когато Бог говори с теб, това е шизофрения Анонимен

  • Причината, поради която знам, че съм Господ, е защото един ден, докато се молех, осъзнах, че говоря на себе си Никълъс Патерсън

Коментари: