Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Любовни SMS-и

Мисли за SMS



Любовни SMS-и | Еротични SMS-и | Забавни SMS-и


Bydi zwezda za wsi4ki, no slynce samo za men, s
du6ata si obi4ai wsi4ki, no sys syrceyo samo men

***

Ako si qdosan moje6 da mi vyrne6 vsi4kite celuvki

***

Obi4am te prez bolka i sylzi, obi4am te dori da
me boli, da grqh e trqbva da priznaq, no tvoqta
liubov me pra6ta v raia

***

Kazwat che ljubowta idwa samo wednyv,no towa ne e
wjarno zashtoto se wljubwam w teb wseki pyt kogato
te widja!

***

bydi zvezda za vsi4ki,no slynce samo za men.
s du6ata si obi4ai vsi4ki no sys syrceto samo men!

***

Vsi4ki moi misli se vyrtqt okolo teb.A vsqka misyl
za teb me pravi stastliv!

***

Za dwe ryce protegnati nasreshta,
zemjata bih do kraja izwyrwjal.
Za dwe ochi, kato zwezdi goreshti,
az cjalata si toplina bih dal.

***

Hajde slynce otwori sladkite si ochi i posreshtni
denja s usmiwka, razprysni toplite si lychi i ogrej
pytja mi s mechti. Celuwam te, celuni me i ti!

***

Ako razprysna wsichki zwezdi po stypkite, po koito te
tyrsi syrceto mi, shte syzdam nowa Wselena, w kojato ti
shte si SLЪNCETO!

***

Powecheto narichat choweka kojto obichat “zwezda”.
Az te naricham “Luna”, zashtoto zwezdite sa hiljadi,
a Lunata - edinstwena, kakto si ti za men!

***

Obicham te kat pyrwi lych - rosata, rosa na moite zlatni
shiroti - kat jastreb smel, izguben w nebesata, dushata mi
kym twoja swjat leti.

***

Ne znaja kak da te naricham, za teb syrceto mi tupti,
w viwota wjarno az obicham i mojata ljubow si ti!

***

Ako move njakoj da napishe s led wyrhu syrceto ti -
OBIChAM TE, znachi ima chowek, kojto te obicha poweche ot MEN!

***

Iskam da sym kysche led, koeto da dokosne ochite ti, da
celune ustnite ti, da pogali buzkite ti i da se stopi wyrhu
syrceto ti!

***

Njakoj den ti shte me popitash, kogo poweche obicham -
teb ili moja viwot. Az shte otgoworja - moja viwot i ti
shte me izostawish, bez da znaesh, che ti si moja VIWOT!

Коментари: