Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Цитати на Казанова

Цитати на Джакомо Джироламо Казанова (1725-1798)



  • Ще започна с това признание: какво съм направил по време на моя живот, било то добро или лошо, е било направено свободно, аз съм свободен човек.
  • Сърцето и главата са съставните части на характера; темперамента няма почти нищо общо с това и следователно, характера, зависи от образованието и може да бъде коригиран и подобряван.
  • Всъщност да измамиш глупак ми се струва един подвиг достоен за един остроумен човек.
  • От неопитните момичета може да се научи много.
  • Нужно е само да имаш кураж, силата без самочувствие е безполезна.
  • Любовта е три четвърти любопитство.
  • Достоен или не, животът ми е моя тема и моята тема е моя живот.

Коментари: