Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Цитати на тема Секс

Цитати на тема Секс


  • О, боже, дай ми целомъдрие, но ... все още не Свети Августин

  • Аз съм такъв добър любовник, защото много тренирам върху себе си Уди Алън

  • В Америка сексът е мания, а в другите страни е факт Марлен Дитрих

  • Голяма част от жените знаят, че секса е ефикасно средство срещу главоболие Ричард Уилбър

  • Голямата разлика между платения секс и този без пари е, че платеният излиза по-евтино Брендън Френсис

  • Жените имат нужда от причина, за да правят секс. Мъжете имат нужда от място Били Кристъл

  • Загубата на девствеността, беше напредък в кариерата ми Мадона

  • Има много механични устройства, които увеличават сексуалната възбуда, особено при жените. Най-доброто между тях е Мерцедес-Бенц Пи Джей О'Рурк

  • Любовта е отговорът,но докато го чакате, сексът повдига някои доста интересни въпроси Уди Алън

  • Между любовта и секса има голяма разлика: сексът премахва чувството на неловкост, а любовта го поражда Уди Алън

  • Мисля, че мъжете говорят с жените за да спят с тях, а жените спят с мъжете, за да могат да си говорят с тях Джей Мак Айнърни

  • Мозъкът е вторият мой любим орган Уди Алън

  • Не прави секс, човеко! Това води до целувки, а скоро ще трябва и да си говорите… Стив Мартин

  • Приятелката ми винаги се смееше по време на секс, без значение какво четеше Стив Джобс

  • Сексът вече не е същият, откакто на жените започна да им харесва Луис Гризард

  • Сексът е една от деветте причини за прераждането… Останалите осем не са важни Хенри Милър

  • Щастлив съм, че не съм бисексуален. Нямаше да издържа да ми отказват и мъже, както го правят жените Бърнард Менинг

  • Да правиш секс е като да играеш бридж. Ако нямаш добър партньор, трябва да разчиташ на добра ръка Уди Алън

Коментари: