Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Цитати на Салвадор Дали

Цитати на Салвадор Дали (1904 - 1989)



  • Всички мои усилия, всеки ден, от край време, целят едно единствено нещо: да успея да бъда Салвадор Дали.
  • Единствената разлика между мен и един луд, е, че аз не съм луд.
  • Едно нещо е или лесно, или невъзможно.
  • Животът е суров, но затова той осветява със светлина вечността.
  • Интелигентност без амбиция е като птица без крила.
  • Моля, да ми кажете: защо човек трябва да се държи по абсолютно същия начин, както другите хора?
  • Най-важното нещо е да говорят за тебе, пък било то и да говорят добро.
  • Не се страхувайте от съвършенството. Не можете да го постигнете. Още повече, че в съвършенството няма нищо хубаво.
  • Политиката е вицът на историята.
  • Раят не е горе на небето, а в сърцето на човека.
  • Сюрреализмът, това съм аз.
  • Тези, които не имитират нищо, те нищо и не правят.
  • Художник не е онзи, който се вдъхновява, а онзи, който вдъхновява.

Коментари: