Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Цитати на Анджелина Джоли

Цитати на Анджелина Джоли Войт (1975 - )



  • Щастлива съм, че мога да бъда себе си. Никога преди не съм могла. Винаги съм се опитвала да открия себе си в другите хора, да живея по техния начин.
  • Ако попитате хората какво винаги са искали да напавят, повечето хора не са го направили. Това ми разбива сърцето.
  • Разбери какво обичаш и го следвай, без значение какво ще ти струва.
  • Хората казват, че си тръгнал по грешен път, но те не разбират, че това просто е твоят път.
  • Запази една трета, изживей една трета, а една трета раздай.
  • Когато съм спонтанна, когато се доверявам на интуицията си, обикновено успявам.
  • Не страдам от психично разстройство — наслаждавам му се!
  • Обичаме, не когато намерим съвършения човек, а когато се научим да виждаме съвършеното в несъвършения човек.
  • Не ми пука, ако хората ме смятат за глупачка. Не ме е страх от възприемането на никого за мен.

Коментари: