Мисли и Цитати

мисли, сентенции, цитати, пожелания, поздрави, пословици и поговорки

Пожелания за 8 Март

Пожелания за 8 Март



Пожелания за Рожден ден | Пожелания за Имен ден | Пожелания за Коледа и Нова година | Пожелания за 8 Март | Валентинки | Пожелания за Великден


Нека в живота ти винаги присъстват
хармонията и багрите на пролетта!
Честит 8-ми март!

***

Бъди като тревата -
изправяй се, когато те газят!
Бъди като кокичето -
намирай топлина дори в снега!
Бъди като звездите -
близка и далечна,
даряваща любов и светлина!
Честит 8-ми март!

***

Честит 8-ми март!
Бъди винаги добра!
Бъди цвете, светлина!
Бъди топъл скут и вяра!
Бъди ХУБАВА ЖЕНА!

***

Какво ли да ти пожелая?
Нали е твоя младостта,
а нищо по-добро не зная
от нея и от радостта.
Бъди добра, бъди щастлива,
върви с една звезда в нощта,
та никога да не застива
огънят в твоята душа!
Честит 8-ми март!

***

Грижи и неволи забрави,
празника с усмивка посрещни!
Дните да минават и да не тежат,
годините да се трупат, но да не личат.
Честит осми март!

***

Бъди горда и уверена жена,
бъди смела в мечтите и дръзка в начинанията си
и не забравяй, че твоето призвание
е да правиш света по-добър!
Честит 8 Март!

***

Пожелавам ти
едно утро, в което да тръгнеш усмихната,
една ръка, на която да се облегнеш,
едно рамо, на което да стихват тревогите,
една обич, да носиш в сърцето си,
един път, да те води към хората,
една цел, да те води в живота,
и да бъдеш истински щастлива!
Честит 8-ми март!

***

Бъди крилото на птица свободна
Стръкче от синьо-зелена поляна
Гръм ясен и силен в простора
И бяла вълна в океана
Честит 8-ми март!

***

Честит 8-ми март!
Бъди жена благословена
с любов и нежност надарена
с усмивка вечно озарена
и с много радост наградена!

***

Живот в живота. Излъчване. Безмълвност. Красота.
Сияние. И необхватност. Разгърнати ухания.
Мистичен ключов знак от дълъг нотопис за любовта.
Излята същност. Съвършенство и хармония.

Магия тайнствена. Акорд. И трепет на Вселената.
Адажио и скерцо. Мелодия на утринна соната.
Ритмичност. Докосване на сетива. С дъх творена.
Образ на жена. Дар Божи на земята!

Коментари: